Menu

Vraag en antwoord

Veelgestelde het OWSH' aanbod, jouw bestelling, betaling en allerlei andere vragen.

het aanbod

mijn bestelling.

mijn betaling

  • Kan ik met overschrijving betalen?

    Tijdens de opstart werkt OWSH enkel met betaling per overschrijving.

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    In de toekomst zal OWSH de volgende betalingsmogelijkheden aanbieden: Bancontact, V-pay, Visa, Mastercard, iDeal, Payconic. Tijdens de opstart werkt OWSH enkel met betaling per overschrijving.

  • De betaling lukt niet.

    Een foutmelding bij het betalen? Probeer dan een ander betaalmiddel. Het is mogelijk dat jouw bank de transactie heeft geweigerd of dat jouw creditcard niet in de lijst van betaalmiddelen staat die door de site worden geaccepteerd.

Allerlei vragen

  • Wanneer neem ik best contact op of wat zijn de openingstijden?

    Online bestellingen kunnen dagelijks 24 uur op 24 geplaatst worden en worden in de aangeduide tijdspanne behandeld.
    OWSH is online en telefonisch alle dagen bereikbaar van 9.00u tot 18.00u. Zondag, maandag en feestdagen wordt er gewerkt maar staat het meldingsignaal op stil.
    Is OWSH onderweg of niet direct bereikbaar? Laat een bericht achter, dan reageert OWSH zo snel als mogelijk.

  • Kan ik een geschenkbon krijgen?

    Dat is mogelijk! De geschenkbon is nog niet opgenomen in het aanbod, maar OWSH ontwerpt je graag een mooie geschenkbon met desgewenst bedrag erop vermeld. Deze wordt je met veel plezier per post toegestuurd. Neemt contact via het contactformulier.

  • Hoe blijf ik op de hoogte?

    Vul je gegevens in en blijf op de hoogte via de nieuwsbrief.

Vind je geen antwoord op je vraag? Stel je vraag via ons contactformulier.